Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016

Έστειλαν τους ΕΛΛΗΝΕΣ στο ΤΡΕΛΛΑΔΙΚΟ! Στοιχεία ΣΟΚ για τους πολίτες...

 

Για το καλό μου για το καλό μου
ώσπου δεν άντεξε στο τέλος το μυαλό μου
πήρε ανάποδες στροφές για το καλό μου
και είμαι στο θάλαμο εννιά για το καλό μου
στην ηρεμία για να βρω τον εαυτό μου



Οικονομική κρίση, φτώχεια, πείνα, μαρασμός. Αυτή είναι η κατάσταση στην Ελλάδα και χειροτερεύει μέρα με τη μέρα. Πλειστηριασμοί, κατασχέσεις κανένα σπίτι σε χέρι ιδιοκτήτη (για να παραφράσουμε τον Πρωθυπουργό).


Αίσθηση όμως προκαλεί η αύξηση στη χρήση ψυχιατρικών φαρμάκων από τους Έλληνες, ειδικότερα δε από τους Αθηναίους. Αντικαταθλιπτικά, αγχολυτικά ακόμα και αντιψυχωσικά βρίσκονται στην πρώτη γραμμή. Φάρμακα κατά του γαστρικού έλκους και της υπέρτασης. 

Δεν το λέμε εμείς αλλά το  αναφέρει διεθνής ερευνητική ομάδα στην επιθεώρηση Environmental Science & Technology.

Η ομάδα ανέφερε πως μεταξύ 2010 – 2014 σημειώθηκε αύξηση 35 φορές στα αντιψυχωσικά που ανιχνεύθηκαν στα λύματα, αύξηση 19 φορές στις ηρεμιστικές ουσίες βενζοδιαζεπίνες και 11 φορές στα αντικαταθλιπτικά. 


Η μελέτη «δίνει μια εικόνα σε πραγματικό χρόνο για το τι συμβαίνει στην κοινωνία», είπε στο περιοδικό Chemical and Engineering News ο επικεφαλής της μελέτης, χημικός Νικόλαος Θωμαΐδης του Πανεπιστημίου Αθηνών.

«Τα ευρήματα δείχνουν ότι στα χρόνια της κρίσης υπήρξε επιδείνωση της υγείας των Αθηναίων, ειδικά της ψυχικής υγείας τους. Στην επαρχία, οι επιπτώσεις της κρίσης στην υγεία του πληθυσμού είναι πιθανώς μικρότερες», εικάζει ο κ. Θωμαΐδης.

Οι Έλληνες έχουν σταλεί στο τρελλάδικο. Δυστυχώς πια το επιβεβαιώνουν και οι επιστήμονες.



ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα δημοσιεύματα δεν αποτελούν θέση η άποψη δική μας αλλά Πολιτών και Blogger. Επίσης δημοσιεύονται άρθρα εφημερίδων και περιοδικών.
Παρακαλούμε όταν υποβάλετε σχόλιο, να μην χρησιμοποιείτε υβριστικούς χαρακτηρισμούς
και να αποφεύγετε τα greeklish.