Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014

Το ασύρματο status του Πρωθυπουργού - by The One Eyed Bert ΕΠΙΚΑΙΡΟ

Έφτιαχνα καραβάκια με τους απλήρωτους λογαριασμούς μου υπό το φως των κεριών, όταν χτύπησε το τηλεφωνάκι μου.
Απόρησα γιατί νόμιζα πως μου το είχαν κόψει κι αυτό μαζί με τα υπόλοιπα.
Ήταν ο Πρωθυπουργός, κεφάτος και μέσα στην ενέργεια.


-Πώς σου φάνηκα;
-Τελείωσες; Δεν το κατάλαβα!
-Αφού βγήκαν οι τίτλοι, τί εννοείς;
-Ποιοι τίτλοι;
-Καλά δεν είδες τη συνέντευξή μου στον Πρετεντέρη;
-Νοοοπ...
-Έχασες Μπερτ. Τους έσκισα όλους.
-Κι εγώ. Δυο-τρεις μείνανε και φτιάχνω καραβάκια.
-Εεεε; Τέλος πάντων, σου στέλνω σε κόπια την εκπομπή. Δες και πες μου.
-Θα δω και θα σου πω.



Έκλεισα το τηλέφωνο βαριεστημένα και έπαιξα λίγο με τα καραβάκια μου.
Σε λίγα λεπτά ένας φάκελος με ένα DVD εισχώρησε κάτω από την πόρτα μου. Έβγαλα το εφεδρικό φορτισμένο λαπτοπάκι μου και είδα την εκπομπή.
Fuuuck!


Τόση σπατάλη ενέργειας γι' αυτό;
Δεν πρόλαβα να γκρινιάξω και "τσουπ", να σου πάλι ο Αντώνης στο chat του facebook.
-Την είδες;
-Μη γίνεσαι γλίτσας...
-Τσέκαρε status που ανέβασα. Μιλάμε την νίκη την έχω στο τσεπάκι.



Το status μαζί με την εκπομπή με προβλημάτισαν αρκετά.
Διχάστηκα να πω την αλήθεια.
Τα καλά νέα ήταν πως αν έβγαινε η ΝΔ, του χρόνου θα είχαμε δωρεάν wi-fi σε όλη την Ελλάδα.
Τα κακά νέα ήταν πως αν έβγαινε η ΝΔ, του χρόνου θα είχαμε ΝΔ σε όλη την Ελλάδα.

Φανερά απογοητευμένος γύρισα πίσω στην δουλειά μου.
Μήπως να αρχίσω να φτιάχνω καμιά σαΐτα για αλλαγή;
 by The One Eyed Bert

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα δημοσιεύματα δεν αποτελούν θέση η άποψη δική μας αλλά Πολιτών και Blogger. Επίσης δημοσιεύονται άρθρα εφημερίδων και περιοδικών.
Παρακαλούμε όταν υποβάλετε σχόλιο, να μην χρησιμοποιείτε υβριστικούς χαρακτηρισμούς
και να αποφεύγετε τα greeklish.