Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

“Ο ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ ΜΕ ΑΠΕΙΛΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕ ΧΩΣΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ- ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ! ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΠΕΣΩ από το ΜΠΑΛΚΟΝΙ…” – (Καταγγελία Αναγνώστη του makeleio.gr)



Κύριε Χίο καλησπέρα, θέλω να σας καταγγείλω κάτι σχετικά με τον Κωτσόβολο…
Είχα πάρει 2 κλιματιστικά με δόσεις στο κατάστημα του Κωτσόβολου πριν 2 χρόνια….

Τα είχα βάλει σε 30 δόσεις. Έφτασα να πληρώσω τις 18 από τις 30 με συνέπεια να έχω καθυστερήσει 3 δόσεις καθώς αδυνατώ να τα πληρώσω…είμαι άνεργος και το μόνο που κάνει ο Κωτσόβολος είναι να απειλεί ότι και θα με χώσει μέσα και θα μου πάρει το σπίτι….
Χώρια που μου έστειλε και ραβασάκι σπίτι ότι θα διεκδικήσει νομικά το ποσό που οφείλω και θα επιβαρυνθώ με τα έξοδα τις δίκης….τι μπορώ να κάνω; Με έχουν πανικοβάλει…στο τέλος θα βουτήξω από το μπαλκόνι και εγώ…

Πολίτης Ιωάννης



πηγή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα δημοσιεύματα δεν αποτελούν θέση η άποψη δική μας αλλά Πολιτών και Blogger. Επίσης δημοσιεύονται άρθρα εφημερίδων και περιοδικών.
Παρακαλούμε όταν υποβάλετε σχόλιο, να μην χρησιμοποιείτε υβριστικούς χαρακτηρισμούς
και να αποφεύγετε τα greeklish.