Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

«Αγαπητή πρώην μητέρα..."


Στη φυλακή θα περάσει τα επόμενα 30 και πλέον χρόνια μια 53χρονη Αμερικανίδα, η οποία βασάνιζε τον ίδιο της τον γιο προκαλώντας του μόνιμες βλάβες.







Η Κριστίν Ζελινέ κρίθηκε ένοχη για κακοποίηση του ίδιου της του παιδιού, του οποίου τα γεννητικά όργανα και το στήθος έκαιγε επανειλημμένα με αναπτήρα. 

Ο νεαρός, ο οποίος υπέστη μόνιμη νευρική βλάβη στα γεννητικά όργανα, συγκλόνισε το ακροατήριο του δικαστηρίου μιλώντας κατά τη διάρκεια της ακρόασης.



«Αγαπητή πρώην μητέρα,


Αυτό που μου έκανες είναι ασυγχώρητο. Με χτύπησες, με άφησες νηστικό για μέρες, σχεδόν μου έκοψες το μόριό μου, πέταξες τα ρούχα μου, δεν με άφηνες να κάνω μπάνιο.


 Σχεδόν με σκότωσες δίνοντάς μου τρία αντικαταθλιπτικά χάπια και δύο ακόμα μυοχαλαρωτικά. Τώρα γνωρίζω ότι είσαι εγκληματίας και ότι το μόνο που ήθελες ήταν να με σκοτώσεις ώστε να επιστρέψεις στην παλιά σου ζωή.


Δεν θα έχεις την ευκαιρία να παραστείς στην αποφοίτησή μου ή να με δεις στο κολέγιο. 

Σε αποχαιρετώ, λοιπόν, ελπίζοντας ότι αντιλαμβάνεσαι πως έχασες τα πάντα».



ΠΗΓΗ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα δημοσιεύματα δεν αποτελούν θέση η άποψη δική μας αλλά Πολιτών και Blogger. Επίσης δημοσιεύονται άρθρα εφημερίδων και περιοδικών.
Παρακαλούμε όταν υποβάλετε σχόλιο, να μην χρησιμοποιείτε υβριστικούς χαρακτηρισμούς
και να αποφεύγετε τα greeklish.