Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Λόγια, αναμνήσεις, στιγμές...

Να θυμάσαι πως το χαμόγελο που στέλνεις στους άλλους ξαναγυρίζει    πάντα πίσω σε σένα...         
 


 Μάνα μ', σγουρός βασιλικός κι αυλίτσα με πανσέδες,
δροσούλα κι Άη-Δημήτρηδες, Θεό και μενεξέδες...


 Κάθε κήπος έχει
μια φωλιά για τα πουλιά.
Κάθε δρόμος έχει
μια καρδιά για τα παιδιά.







Κάπου υπάρχει κάποιος

που ονειρεύεται το χαμόγελό σου...
 Τελικά τους έκλεισα την πόρτα...
Τι να την κάνω εγώ την πραγματικότητα;
Τους λέω...
Εγώ έχω τ΄όνειρο...
Μόνο το αληθινό είναι ωραίο...
 "Μπουαλώ" 


Η ομορφιά βρίσκεται μέσα στην απλότητα...
 "Πλωτίνος" 



Κλεισμένα παράθυρα κι οι άνθρωποι τόσο λησμονημένοι...
"Μανώλης Αναγνωστάκης"


 


Πόσο μου λείπουν τα παιδικά μου χρόνια... 

όταν οι γραντζουνιές στα γόνατά μου, ήταν το μόνο που με πονούσε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα δημοσιεύματα δεν αποτελούν θέση η άποψη δική μας αλλά Πολιτών και Blogger. Επίσης δημοσιεύονται άρθρα εφημερίδων και περιοδικών.
Παρακαλούμε όταν υποβάλετε σχόλιο, να μην χρησιμοποιείτε υβριστικούς χαρακτηρισμούς
και να αποφεύγετε τα greeklish.