Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ



Επιτροπή Συλλόγου γονέων ΕΠΑΛ Ελληνικου
12/7/2013
ΠΡΟΣ : Υπουργείο διοικητικής μεταρρύθμισης
Υπουργείο Παιδείας

ΚΟΙΝ: Σύλλογο διδασκόντων ΕΠΑΛ Ελληνικού
Ενωση γονεων Ελληνικού – Αργυρούπολης
Δήμος Ελληνικού – Αργυρούπολης
Ελληνική Βουλή 



 Ο σύλλογος γονέων ΕΠΑΛ Ελληνικου βρίσκεται στην δυσάρεστη θέση να διαμαρτυρηθεί και να καταγγείλει έντονα για τις αυθαίρετες και καταστροφικές ενέργειες σας που διενεργούνται σε βάρος των παιδιών μας και των οικογενειών μας, κάτω από την ψευδεπίγραφη ετικέτα της αναδιοργάνωσης της μέσης τεχνικό -επαγγελματική τους εκπαίδευσης 




 Θα πρέπει να γνωρίζεται πως οι ενέργειες σας για κατάργηση 46 και πλέον ειδικοτήτων από την μέση τεχνική εκπαίδευση που παρέχεται κυρίως από τα ΕΠΑΛ δημιουργεί μέγιστο πρόβλημα όχι μόνο στους 2300 καθηγητές που τα υποστηρίζουν και απολύονται αλλά κυρίως στα παιδιά και τις οικογένειες τους που αποφάσισαν από τριετίας να επακολουθήσουν αυτό το είδος και τομέα εκπαίδευσης .

Η πρόφαση σας ότι δεν μπορουν να υπάρχουν τμήματα κάτω από ένα ελάχιστο αριθμό μαθητών καταρρίπτεται αμαχητί διότι καταργείτε τμήματα με υψηλή ζήτηση όπως πχ αυτά της υγείας & πρόνοίας του σχολείου μας οδηγώντας μας σε πλήρη απόγνωση .
Επίσης οι δηλώσεις σας ότι αυτή η εκπαίδευση υποστηρίζεται από ΙΕΚ ή ΤΕΙ κτλ καταρρίπτεται διότι θα έπρεπε να γνωρίζετε ότι κάθε βαθμίδα παρέχει άλλη εκπαίδευση κατοχυρώνει ανάλογα επαγγελματικά περιγράμματα και δικαιώματα, όπως ισχύει διεθνώς . 



Οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς από χρόνια απαιτούμε εκτός από την αναβάθμιση της τεχνικό-επαγγελματικής εκπαίδευσης και τον ορθολογισμό των σπουδών και των τμημάτων ανάλογα με τις ανάγκες που υπάρχουν και αναπτύσσονται στην κοινωνία και το εργασιακό περιβάλλον με διακριτά επαγγελματικά δικαιώματα . . 


Για όλα αυτά εμείς οι γονείς του ΕΠΑΛ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ καταθέτουμε ενυπόγραφη (εξώδικη ) επιστολή διαμαρτυρίας για τους εξής λόγους 



1. Την απρόσμενη διατάραξη της ψυχικής υγείας των μαθητών και των οικογενειών τους 


2. Την διατάραξη του οικογενειακού & οικονομικού τους προγραμματισμού 


3. Το ψυχικό κλονισμό των μαθητών από την καταστροφή του επαγγελματικού τους προγραμματισμού 


4. Την κατάργηση νόμων, αποφάσεων, κανόνων και ορισμών , από θεσμοθετημένα κρατικά και ευρωπαϊκά όργανα και υπουργεία που όριζαν μέχρι σήμερα την ανάγκη της μέσης τεχνικό-επαγγελματικής εκπαίδευσης , με νομικά κενά και χωρίς επικοινωνιακές διεργασίες με τους εργαζόμενους και τους εμπλεκόμενους φορείς .


5. Την κατασπατάληση χρημάτων από την αχρήστευση οργανωμένων εργαστηριών και υποδομών που θα περιέλθουν με τον καιρό σε επιτήδειους & …ημετέρους ιδιώτες .


6. Την προσβολή θεσμοθετημένων κανόνων που καταλύουν ή δημιουργούν κινδύνους στην υγεία και άλλους κλάδους εκπαίδευσης που καταργείται καταργώντας επί τις ουσίας βαθμίδες επαγγελματικών περιγραμμάτων που άπτονται την ποιότητα της καθημερινότητας των πολιτων 


7. Την ώθηση των οικογενειών μας να οδηγηθούμε εν μέσω κρίσης και εξ ανάγκης σε ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς ομίλους καταργώντας έτσι επί της ουσίας το συνταγματικό δικαίωμα των παιδιών μας για δωρεάν εκπαίδευση.

Ως εκ τούτου , 



1. Ζητάμε την κατάργηση κάθε νόμου ή πολυνομοσχεδίου που καταλύει την μέση δημόσια τεχνικό επαγγελματική εκπαίδευση ή τμήματα της . 


2. Την άμεση επαναπρόσληψη ολων των εξειδικευμένων καθηγητών στα τμήματα & τα σχολεία τους 


3. Την ΑΜΕΣΗ επαναδιαπραγμάτευση (σε άλλη βάση) των αποφάσεων – προτάσεων σας , με τεκμηριωμένες μελέτες και συμμετοχή των γονεων , των μαθητών , των καθηγητών και όποιων άλλων φορέων εμπλέκονται στην δημόσια τεχνικο επαγγελαμτικη εκπαίδευση 


4. Τον ορθολογισμό και την αναβάθμιση της δημόσιας μέσης τεχνικο -επαγγελματικης εκπαίδευσης που ορίζεται από τις κοινωνικες και εργασιακές ανάγκες της κοινωνίας και ισχύουν σε κάθε ευνομούμενο κράτος κατοχηρονοντας τα επαγγελματικά τους δικαιώματα 


5. Την σοβαρή ανάπτυξη της ‘’δια βίου μάθησης ‘’ με πιστωτικές μονάδες και εξετάσεις σε όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης κατοχυρώνοντας ταυτόχρονα ( μετά από εξετάσεις) αν το επιθυμούν και τα ανάλογα επαγγελματικά προσόντα όπως γίνεται σε όλα τα κράτη του κόσμου 


6. Το χρονικό περιθώριο 3 ετών τουλάχιστον για την εφαρμογή όποιου νέου συστηματος ή αλλαγής επέρχεται στην εκπαίδευση ιδιαίτερα δε αυτής που άπτεται και κατάρτισης .



Εν κατακλείδι 


Σε περίπτωση που δεν λάβετε υπ'οψιν σας την επιστολή μας , περάν των … άλλων , πιστεύουμε ότι στόχος σας δεν είναι η αναβάθμιση της εκπαίδευσης (σήμερα της δημόσιας τεχνικό-επαγγελματικής, αύριο … ποιος ξέρει ) αλλά η απαξίωση και η διάλυση της για λόγους που αδυνατούμε και δεν θέλουμε να κατανοήσουμε , διότι Τέτοιες αποφάσεις θεωρούμε ότι πρέπει να διερευνώνται προσεκτικά , να βασίζονται σε τεκμηριωμένες μελέτες χρονών και να εφαρμόζονται σε λογικά χρονικά περιθώρια έτσι ώστε η εκπαιδευτική κοινότητα , έφηβοι μαθητές και γονείς να μην λαμβάνονται εξ απήνης διακυβεύοντας και καταστρέφοντας χωρίς κανένα ίχνος ανθρώπινης ευαισθησίας οικογενειακούς προγραμματισμούς , εφηβικά όνειρα , εργασιακό μέλλον , ψυχική ηρεμία , εργασιακή ελπίδα και ανθρώπινες ισορροπίες σε μια σειρά εργαζομένων και ένα μεγάλο πλήθος πολιτών 




Η εφαρμογή των άδικων , απρογραμμάτιστων , αψυχολόγητων και αντικοινωνικών αποφάσεων σας αναγκάζει εμάς τους γονείς ,τους καθηγητές και τους μαθητές , να είμαστε σε στάση αναμονής και εγρήγορσης για περαιτέρω σύννομες & αγωνιστικές δράσεις
Για την επιτροπή συλλόγου γονέων Επαλ Ελληνικού 







Ο προσωρινά εκλεγμένος εκπρόσωπος της Λιάτσος Γεώργιος 






Ακολουθούν υπογραφές γονέων




πηγή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα δημοσιεύματα δεν αποτελούν θέση η άποψη δική μας αλλά Πολιτών και Blogger. Επίσης δημοσιεύονται άρθρα εφημερίδων και περιοδικών.
Παρακαλούμε όταν υποβάλετε σχόλιο, να μην χρησιμοποιείτε υβριστικούς χαρακτηρισμούς
και να αποφεύγετε τα greeklish.